BOD ROV Hangar
Dwa hangary typu ROV na nowo projektowanej i równocześnie budowanej w Korei Południowej platformie o nazwie Bollsta Dolphin byłby najbardziej złożonym projektem tego typu w firmie NAVIC. Obserwacyjny i operacyjny system robotów podwodnych został wyposażony w nowatorski schemat opuszczania sprzętu do morza (Tension Unit), który uniemożliwiał jakąkolwiek kolizję z platformą w czasie opuszczaniu sprzętu nawet przy ekstremalnych warunkach pogodowych.
Dodatkowo hangary zostały wyposażone w zewnętrzne systemy zraszania wodą, aby uniknąć wpływu wysokich temperatur na konstrukcję w czasie spalania naddatku gazów uwalniających się podczas odwiertów i wydobycia.
Zespół NAVIC nie tylko zaprojektował oba hangary z ich pełnym wyposażeniem, ale również uczestniczył w fabrykacji konstrukcji w firmie Navikon w Szczecinie pełniąc nadzór autorski i stanowiąc wsparcie techniczne, a następnie czuwał nad procesem transportu gotowych produktów do Norwegii, gdzie odbywała się ostateczna instalacja.
Standard projektowy-: DNV-OS-C103
Certyfikacja DNV GL
Waga konstrukcji stalowej (jeden hangar): 136,5T
Wymiary długość*szerokość*wysokość: 14,2m * 9m * 10,5m
Napięcie stałe w systemie Tension – 70T