Polityka Jakości:
Polityka Jakości NAVIC jest podstawą wszystkich działań prowadzonych w firmie i składa się z następujących elementów:
- Wszyscy pracownicy firmy budują obustronnie korzystne relacje z klientami poprzez zrozumienie ich potrzeb co ma na celu osiągniecia sukcesu.
- NAVIC ustanowił systematyczne procesy związane ze wszystkimi działaniami firmy w celu zapewnienia odpowiedniej jakości.
- Wszystkie jednostki organizacyjne wdrażają i stosują systemy jakości dostosowane do charakteru ich zadań lub produktów.
- Dbałość o właściwy poziom BHP jest częścią Systemu Zarzadzania Jakością,
- Wszyscy pracownicy aktywnie przyczyniają się do ciągłego doskonalenia jakości pracy, zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie.
- System Jakości jest przejrzysty i efektywny.
02.06.2022
Cele Systemu jakości:
NAVIC zapewnia, że cała działalność prowadzona jest z należytą jakością.
- Jakość stanowi integralną część naszej działalności i zapewniamy, że zadania będą wykonywane w oparciu o systematyczne procesy prowadzące do właściwego rezultatu.
- Otrzymywanie pozytywnych opinii od naszych klientów we wszystkich projektach.
- Stałe ulepszanie systemu poprzez pracę przynajmniej w jednym obszarze każdego roku.
- Nieposiadanie projektów deficytowych.
- Zapobieganie błędom i zapewnienie, że posiadamy skuteczne i wydajne procesy dla wszystkich naszych aktywności.